Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2008

Σχεδιασμός Επικοινωνίας με εργαλείο το TGI

23/07/2007, Executive Ναυτεμπορική

Το ερευνητικό εργαλείο TGI (Target Groub Index), είναι ένα σύγχρονο εργαλείο, που προσφέρει πληροφορίες, για το σχεδιασμό επικοινωνίας. Στην Ελλάδα, χρησιμοποιείται από την εταιρία MRB Hellas, από ειδική έρευνα που διενεργείτε κάθε μήνα πλην Αυγούστου. Η βασική χρησιμότητα του TGI, αφοράσ τους παρακάτω τομείς:
-Την τμηματοποίηση αγοράς
-Την ανάπτυξη στρατηγικών μάρκετινγκ
-Την ανάπτυξη επικοινωνιακής στρατηγικής
- Το σχεδιασμό και την αγορά μέσων
Το TGI συνεισφέρει στη μέτρηση των εξής χαρακτηριστικών:
1.Τρόπου ζωής: ψυχογραφικά χαρακτηριστικά, ενδιαφέροντα κ.λ.π.
2.Συνήθειες Μέσων: Τηλεθέαση, ανάγνωση μέσων, διαφήμιση εξωτερικών χώρων, κ.λ.π.
3.Κατοχή αγαθών: Τηλεόραση, PC, Αυτικίνητο, κ.λ.π.
4.Δημογραφικά χαρακτηριστικά, όπως ηλικία, περιοχή, οικογενειακή κατάσταση, μόρφωση, κ.α.
5.Αγοραστικές συνήθειες, π.χ. τόπος και χρόνος αγοράς, πρόθεση αγοράς, κ.α.
6.Κατανάλωση προιόντων και υπηρεσιών και συνήθειες κατανάλωσης
7.Χρήση internet και ν'εων τεχνολογιών
To TGI συνδυάζει πληροφορίες από τις παραπάνω επτά κατηγορίες, οι οποίες συσχετίζονται μεταξύ τους, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του διαφημιζόμενου, δίνοντας λεπτομερείς περιγραφές (προφίλ) διαφορετικών ομάδων καταναλωτών και κατά συνέπεια επιτυγχάνει ευκολότερη και αποτελεσματικότερη στόχευση. Το TGI μπορεί να πετύχει υπολογισμό ακόμη και του προυπολογισμού προβολής για την κάλυψη των κοινών στόχων των διαφημιζόμενων, έτσι ώστε να επιτευχθεί το επιθυμητό επίπεδο GRP'S, αποφέυγοντας τη σπατάλη πόρων και περιττής διαφήμισης. Ακόμη, το TGΙ μας επιτρέπει να εντοπίσουμε διαρροές ή εισρορές χρηστών από μια μάρκα πρόιόντος ή υπηρεσίας σε μια άλλη, καθώς και το επίεπδο προσήλωσης του καταναλωτή σε μια συγκεκριμένη μάρκα. Το μοντέλο TGI χρησιμοποιείται σήμερα από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρίες, media shop's, marketer's κ.α.
Για περισσότερη επικοινωνία:
Mobile: 6980 558496

Δεν υπάρχουν σχόλια: