Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2025

Το Κρυφό Όπλο του Marketing: Η Διατήρηση των Υπαρχόντων Πελατών!

 


Στον κλάδο των υπηρεσιών η συνεχής προσέλκυση νέων πελατών είναι ακριβή και απαιτητική. Ωστόσο, η μεγαλύτερη ευκαιρία για υψηλότερα έσοδα και σταθερή ανάπτυξη κρύβεται στους ήδη υπάρχοντες πελάτες σας.

Η αύξηση του ποσοστού διατήρησης πελατών μόλις κατά 5% μπορεί να αυξήσει την κερδοφορία σας κατά 25% έως 95%. Αυτό είναι το πιο κερδοφόρο marketing που μπορείτε να κάνετε!

Πώς να ενισχύσετε την αφοσίωση των πελατών σας;

1: Δημιουργήστε ένα Πρόγραμμα Επιβράβευσης:

Επιβραβεύστε τους πιστούς πελάτες σας με εκπτώσεις, δωρεάν υπηρεσίες ή αποκλειστικές προσφορές. Αυτό τους δίνει κίνητρο να επιστρέψουν ξανά και ξανά.

2: Εξατομικεύστε την Επικοινωνία:

Χρησιμοποιήστε τα δεδομένα τους (π.χ., ιστορικό ) για να τους στείλετε εξατομικευμένες προσφορές ή υπενθυμίσεις για ραντεβού που σχετίζονται με τις ανάγκες τους. Μην τους αντιμετωπίζετε ως αριθμούς.

3: Δώστε Αξία με Follow-up:

Μια εβδομάδα μετά τη θεραπεία, στείλτε ένα μήνυμα για να ρωτήσετε πώς είναι και αν χρειάζονται κάτι. Αυτή η φροντίδα ενισχύει την εμπιστοσύνη και τους μετατρέπει σε φανατικούς υποστηρικτές.

4: Προσφέρετε Συνδρομές & Πακέτα:

Αντί για μεμονωμένες υπηρεσίες, προωθήστε πακέτα ή μηνιαίες συνδρομές. Αυτό εξασφαλίζει επαναλαμβανόμενα έσοδα και διατηρεί τους πελάτες δεσμευμένους με την επιχείρησή σας για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Επενδύστε στη σχέση σας με τους υπάρχοντες πελάτες. Είναι η πιο σίγουρη επένδυση για το μέλλον της επιχείρησής σας!

Ποιο είναι το δικό σας μυστικό για να κρατάτε τους πελάτες σας;

Βασίλειος Γαλάνης

Marketing Consultant – Καθηγητής – Συγγραφέας - Εισηγητής Ειδικών Σεμιναρίων

Τηλ.: 6980 558496 e-mail: vasgalanis@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: